دلایل جالب استفاده از عطر

دلایل جالب استفاده از عطر

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

آیا تا به حال قبل از مصاحبه ، جلسه یا حتی کار ساده ای مانند خرید مواد غذایی وقتی متوجه شدید که استفاده از عطر را فراموش کرده اید عصبی شده اید؟

برای خرید عطر اصل به سایت خوش آرا مراجعه کنید.

نه ، فقط شما نیستید ... این ذهنیت شماست که به این درک واکنش نشان می دهد و این اهمیت عطر را در زندگی روزمره و کد لباس نشان می دهد.

عروسی ، ملاقات ، مصاحبه ، قرار ملاقات ، مهمانی یا حتی رویدادهای روزمره مانند خرید و فارغ از کد لباس ، عطری که می پوشید در به تصویر کشیدن تصویری زنده از شخصیت شما نقش اساسی دارد.

اما مطمئناً یک عطر ساده نمی تواند چیزی به پیچیدگی شخصیت یک شخص را نشان دهد؟

اهمیت استفاده از عطر
چگونه عطری را انتخاب کنید که مناسب شما باشد
اشتباهات رایج هنگام انتخاب عطرها
بنابراین اگر می خواهید چگونه جهان را با عطر خود تحت تأثیر قرار داده و بینی خود را برای موفقیت به دست بیاورید ، آزادانه بخوانید.

چرا عطر؟ : اهمیت پوشیدن عطر
اگر تصمیم گرفته اید که در کسب دماغ موفقیت به من بپیوندید ، به من اجازه دهید با عبارتی از فیلم 2006 ، عطر: داستان یک قاتل ، به شما دلخوش کنم.

اگرچه یک کودک کمی دراماتیک است (واضح است که بعد از همه اینها یک فیلم است) ، اما این گفته کاملاً خلاف واقع نیست.

همانطور که قبلاً اشاره کردم ، عطری که می پوشید نقش اصلی در لباس روزانه شما دارد. بیایید نگاهی به دلیل آن بیاندازیم.

بیشتر از ظاهر بصری ، عطر و طعم شما در اضافه کردن زمینه و عمق بیشتر به لباس و ظاهر شما و در عین حال تبدیل شدن به دعوت دیگران باعث می شود تا حواس خود را به سبک شما جلب کنند.

همانطور که قبلاً گفته شد ، "قدرت اقناعی بو را نمی توان دفع کرد". واقعیت مهم این است که از این به نفع خود استفاده کنید تا برعکس.

 

بارزترین واقعیت در هنگام توجه به اهمیت استفاده از عطر هدف اصلی عطر این است که بوی نامطبوع بدن را از بین ببرد و اطمینان حاصل کنید که در طول روز بوی تازه دارید.

یک ذهنیت اعتماد به نفس ایجاد کنید

واقعیت بعدی این است که ، عطر باعث افزایش اعتماد به نفس می شود. نه با داشتن یک معجون جادویی افسانه ای ، بلکه به این وسیله به ذهن خود اطمینان می دهید که وقتی صحبت از بخش بوی بدن می شود جای نگرانی ندارید. رایحه ای متناسب با شما می تواند شخصیت شما را شگفت زده کند ، روحیه شما را تقویت کند و مانند یک شریک زندگی عالی ، بهترین حالت را در همه موارد به شما ارائه دهد.

عطر همچنین باعث افزایش روحیه می شود. اگرچه به نظر می رسد شبیه موارد بالا باشد ، اینطور نیست. خلق و خوی شما احساسی است که در یک لحظه خاص احساس می کنید ، یا همان چیزی است که می خواهید در یک رویداد یا موقعیت خاص احساس کنید. نوع عطری که می پوشید به بیان آن روحیه به دیگران کمک می کند. چه احساس بازیگوشی کنید ، چه شیطنت کنید و یا حتی رزرو کنید ، عطرهای مختلف می توانند حالات مختلف را منعکس کنند. فقط مطمئن شوید که لباس متناسب با این مناسبت را می پوشید تا بتوانید روحیه لازم برای این مناسبت را بدست آورید.



نویسنده :
بازدید : 775
شنبه 4 ارديبهشت 1400 - 15:34
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: